lemonfitness_arrow_l lemonfitness_arrow_r
  • +48 12 359 48 87
  • lemonludwinow@gmail.com

Fitness

oferta-fitnessW Naszym Klubie oferujemy szeroką gamę zajęć fitness, które prowadzone są przez doskonale wyszkolonych i doświadczonych instruktorów dla których fitness to pasja i sposób na życie. Dzięki ich zaangażowaniu i wiedzy stworzyliśmy grafik, który swoją różnorodnością odpowie potrzebom każdego gościa. W naszej ofercie mamy takie zajęcia jak Zdrowy kręgosłup, Pilatess, Stretching, Body Shape, Brzuchomanię, Sztangi, Trening obwodowy, BOSUU, czy Zumbę!

 

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE

AKTYWNY PORANEK

 

Zajęcia, które pobudzą Cię o poranku, dodadzą siły i energii na cały dzień. Zajęcia opierają się na ćwiczeniach kształtujących całe ciało. Połączenie treningu wzmacniającego i aerobowego w jednym.

Przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawia kondycję i wytrzymałość. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: hantle, gumy, stepy, piłki.

 

BODY SHAPE

 

Zajęcia wzmacniające idealne dla osób chcących posiadać mocne i ładnie zarysowane mięśnie. Serie prostych ćwiczeń z użyciem hantli, gum, stepów lub obciążeń na nogi wpływają na proporcjonalne kształtowanie sylwetki. Ze względu na swą prostotę połączoną ze skutecznością kierowane są do osób o różnym poziomie zaawansowania, wieku i kondycji fizycznej.

 

PŁASKI BRZUCH

 

Zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha.

Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części pleców. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Brzuchomania to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.

 

PUMP

 

Zajęcia prowadzone z użyciem sztang. Podczas treningu wykonywane są izolowane ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą dwa procesy pracy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu.

 

BOSU

 

Trening otwierający nowe wyzwania i możliwości. Trening prowadzony na specjalistycznym przyborze na kształt połowy piłki o nazwie BOSU. Zaskakujące połączenie dwóch rodzajów pracy (statycznej i dynamicznej), wzmocnieni i stabilizacji. Funkcjonalny trening, w którym wykorzystywany jest fenomen dynamicznej pracy na niestabilnej powierzchni z wymuszeniem pracy mięśni głębokich ciała. Celem treningu jest ogólna poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach, przy współpracy mięśni głębokich oraz ruchów globalnych.

TRENING OBWODOWY

 

Trening obwodowy wykonywany na stacjach treningowych na sali fitness. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia wykonuje się z wykorzystaniem różnych przyborów na danej stacji ( sztangi, gumy, BOSU, TRX, kettle), aż do przejścia całego obwodu.

 

TRENING FUNKCJONALNY

 

Trening Funkcjonalny – jest to trening składający się z ćwiczeń imitujących ruchy z życia codziennego, mających usprawnić Nasze ciało, poprawić funkcjonowanie układu krążenia i wydolności organizmu. Na tych zajęciach wykonywane są ogólnorozwojowe zestawy ćwiczeń, które uruchamiają mięśnie całego ciała łącznie z mięśniami głębokimi. Zaletą tego treningu jest przede wszystkim wzmacnianie „core” – czyli gorsetu mięśniowego, który odpowiada za odciążenie Naszego kręgosłupa. Jakie efekty osiągniesz systematycznie uczęszczając na ten trening ? Przede wszystkim poprawę kondycji i siły, lepszą postawę, większy zakres ruchów oraz wysmuklenie Naszej sylwetki bez przyrostu masy mięśniowej. Nie wspominając o poprawie samopoczucia Na zajęciach używamy różnorodnego sprzętu typu: rozpoczynając od mat, poprzez stepy, BOSU, TRX, piłki, gumy, hantelki, kettlebells oraz sztangi. Trening zakończony stretchingiem.

 

TABATA

 

Trening, który pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz poprawia wydolność organizmu. Jest tylko jedna zasada: należy ćwiczyć bardzo szybko, nie odpuszczając sobie i nie wydłużając przerw. Przede wszystkim to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Metoda dr. Tabaty pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych. Taki efekt uzyskujemy poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższony metabolizm kwasów tłuszczowych. Trening Tabata jest interwałowy: ćwiczymy przez 20 sekund przez 10 odpoczywamy. W ciągu 20 sekund robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie. Im szybciej, tym lepiej. Ale nie może być to ćwiczenie przypadkowe – powinno być ono intensywne, angażujące jak najwięcej części ciała, a przez to jak najwięcej mięśni.

 

BPU

 

BPU – trening wzmacniający, skupiający się na szczególnym uwzględnieniu problematycznych u Pań partii ciała – Brzuch, Pośladki, Uda. Trening składa się z dynamicznej rozgrzewki i krótkiego rozciągania oraz zestawu prostych ćwiczeń w pozycji stojącej, oraz na matach, mających na celu spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzucha i talii. Proste i skuteczne zajęcia o średniej intensywności, dla każdego.

PUPOMANIA

 

Pupomania – zajęcia wzmacniające, kształtujące dolne partie ciała. Trening składa się z 15 minutowej
rozgrzewki oraz 30 minutowej części głównej. Efektem regularnych ćwiczeń to szczupłe uda i jędrne
pośladki.

TBC

 

TBC – Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę
tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po
kilkunastu treningach, żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiała zastosować większe obciążenie.

 

ZAJĘCIA TANECZNE

STEP I

 

Zajęcia choreograficzne. Trening wytrzymałościowy, angażujący mięśnie kończyn dolnych z zastosowaniem elementów choreograficznych na stepie. Poprawia wydolność organizmu i znacząco przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening o dużej intensywności.

 

ZUMBA

 

Zajęcia stworzone przez Alberti Pereza zainspirowane tańcami latynoamerykańskimi. Zumba łączy elementy aerobiku oraz tańców latynoamerykańskich takich jak samba, salsa, miregue oraz mambo.

 

ZAJĘCIA MENTALNE

ZDROWY KRĘGOSŁUP

 

Trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa będący niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych.

 

PILATES

 

Trening, który pozwoli w spokojny i kontrolowany sposób wzmocnić nasze mięśnie głębokie ciała odpowiedzialne za równowagę i stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Dodatkowo rozciągamy i wydłużamy wszystkie mięśnie.

 

STRETCHING

 

Zajęcia skupiające się na ćwiczeniach rozciągających, poprawiających elastyczność mięśni oraz zwiększających zakres ruch w stawach, sprzyjająca utrzymaniu prawidłowej postawy ciała.

Nasi partnerzy:
  • mybenefit
  • benefit_multisport
  • ok_system
  • fit_profit
  • akademia_sportu_i_zdrowia
  • fabryka_sily
  • jestem_fit
  • barwoteka
  • miyako_sushi
  • swim_academy
  • piwniczanka